Niemal 90% internautów w wieku 15-65 lat obserwuje działania marek, w tym co czwarty badany przyznaje, że śledzi zachowania marek na bieżąco.
To sygnał, że KAŻDE działanie (lub jego brak) będzie zauważone przez Twoich potencjalnych odbiorców. Wykorzystaj ten fakt najlepiej, jak możesz.
W czym mogę pomóc Twojej marce?
– tworzenie strategii i harmonogramu promocji przedsiębiorstw/marek/ produktów/ wydarzeń,
– media relations (wysyłka informacji prasowych do mediów oraz monitoring publikacji),
– prowadzenie social mediów (w tym organizacja konkursów),
– szukanie partnerów do współpracy,
– promocja wydarzeń,
– prowadzenie biura prasowego,
– koordynacja współpracy z podwykonawcami (drukarnią, grafikiem, informatykiem),
– tworzenie prostych grafik,
– tworzenie i wysyłka mailingów i newsletterów (Freshmail),
– aktualizacja i prowadzenie strony/bloga (WordPress).
Przykładowe działania
– promocja firmy na Facebooku,
– tworzenie tekstów na bloga firmowego,
– planowanie komunikacji przy wprowadzeniu marki na rynek,
– plan promocji marki: stworzenie planu promocji wydarzenia wraz z budżetem,
– stworzenie harmonogramu działań marketingowych,
– wyszukanie płatnych i bezpłatnych możliwości promocji,
– tworzenie formuły akcji specjalnej dla klientów z okazji urodzin firmy,
– opracowanie i wysyłka do mediów informacji prasowych o nowych produktach, wydarzeniach z życia firmy.