Anna Goławska

Kim jestem?

🔵 Od początku mojej drogi zawodowej jestem związana z branżą komunikacji – jednak nie ograniczam się wyłącznie do PR. Pracuję holistycznie: wspieram zarządy w rozwijaniu biznesu, identyfikuję szanse wzrostu, pomagam budować markę, która przyciąga klientów, inwestorów i talenty.

🔵 PR & Business Development Partner to dla mnie rola strategiczna – łącząca budowanie wizerunku z realnym wpływem na rozwój firmy. Działam na styku komunikacji, marketingu i strategii.

📣 W obszarze komunikacji i PR:
• Tworzę i wdrażam strategie komunikacyjne spójne z celami biznesowymi oraz wspieram promocję marki.
• Buduję wizerunek marki, ekspertów i pracodawcy – zarówno w mediach, jak i digitalu
• Wspieram firmy w komunikacji z mediami, influencerami i partnerami
• Zarządzam sytuacjami kryzysowymi oraz reputacją
• Tworzę treści, które nie tylko brzmią dobrze – ale wpływają na decyzje klientów

📈 W obszarze rozwoju biznesu:
• Szukam nowych możliwości – rynków, partnerstw, kanałów sprzedaży i usług
• Współtworzę narracje sprzedażowe, oferty i pomysły na dywersyfikację
• Buduję relacje z inwestorami, klientami i liderami opinii
• Łączę działania PR, eventowe i strategiczne, by wspierały wzrost i rozpoznawalność
• Przekładam potrzeby rynku na konkretne działania rozwojowe

🔵 Współpracuję z firmami na każdym etapie ich cyklu życia – od startupów przed pozyskaniem inwestora (np. poprzez storytelling dla #VC), po firmy dojrzałe z wieloletnią historią rynkową.

🔵 Tworzyłam strategie marketingowe, wprowadzałam marki na rynek, wspierałam zarządy w budowie wizerunku (#executivebranding), kierowałam zespołami kreatywnymi (20+ osób), przeprowadzałam firmy przez procesy rebrandingu i wspierałam komunikacyjnie transakcje inwestycyjne.

🔵 Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej „Przedsiębiorcze dla przedsiębiorczych” oraz przez wiele lat współpracowałam z redakcją magazynu Businesswoman&Life.

🔵 W moim portfolio znajdują się działania dla marek takich jak: Tutore Polska, NOXO ENERGY, Tropical Island, Allegro, Halupczok, Contec, Instytut Łukasiewicza.

🧠 Mam osobowość INFJ-T – tzw. „rzecznik”.
Kluczowe cechy, które mnie definiują:
✔️ Pracowitość i wewnętrzna motywacja
✔️ Empatia i głęboka ciekawość ludzi oraz ich biznesów
✔️ Holistyczne spojrzenie na organizację i jej procesy
✔️ Zdolność do działania w stresie i podejmowania decyzji
✔️ Nieustanne doskonalenie – zawodowe i osobiste

Jakie projekty prowadziłam?

– wprowadzałam na polski rynek markę z branży AGD (smart home) oraz spożywczej (oliwa extra virgin),

– zajmowałam się promocją: ogólnopolskiej akcji społecznej “klikaj bezpiecznie” dla szkół/dzieci/rodziców, oraz konkursu,

koordynowałam promocję międzynarodowej konferencji z branży IT,

stworzyłam plan promocji szkoleń skierowanych dla kobiet oraz szkoleń online,
– wspierałam z budowaniu marki osobistej (głównie ekspertów z branży psychologia/zdrowie),

wprowadzałam na rynek oraz koordynowałam promocję wrocławskich lokali gastronomicznych (Woo Thai, Thali, Pierogarnia, Pół Metra, Curry Zone),

– stworzyłam plany/strategie komunikacji dla firm z branży: logistyka, medycyna, edukacja, branża beauty, psychologia, FMCG.

– koordynowałam rebranding marki z branży IT oraz FMCG,

– koordynowałam realizację nowych stron internetowych, projektów graficznych oraz działań SEO,

– odpowiadałam za relacje z mediami firm z branż: AGD, FMCG, IT, logistyka, ogrodnictwo, beauty, zdrowie, gastronomia, motoryzacja,

prowadziłam social media oraz tworzyłam treści dla firm z branż: edukacja, motoryzacja, gastronomia, medycyna, moda, dom.

Marki, którymi współpracuję/współpracowałam to m.in.:
MSM Mońki, Unico, Gabinet stomatologiczny Ćwirko, Oliwa Petrina, Minigolf Pod Wiatrakiem, Etisoft, Autotesto, Solgaz, Add Value, Halupczok, Dwór Korona Karkonoszy, Mentaris, ICEorder, Woo Thai, Thali, Curry Zone, Karczma u Michelle, Marcin Nowacki, Vasco, Konwersatorium Muzyczne, Fundacja Pauliny Drużewskiej, Quadra Net, Anwis.

Opinie o współpracy

„Polecam Panią Annę Goławską jako sprawdzonego eksperta w zakresie marketingu, public relations oraz copywritingu. […] Jakość usług była na wysokim poziomie i miło mi polecić Panią Annę jako profesjonalnego partnera biznesowego. “

Bartosz Jędrasiak WOO THAI


„ […] Powierzone obowiązki wypełniała zawsze rzetelnie, z należytym zaangażowaniem i starannością. Każdorazowo wykazywała się przy tym niezwykle ważnymi w branży umiejętnościami pracowania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych oraz radzenia sobie z wykonywaniem kilku zadań równolegle. […] Pani Anna to osoba otwarta na nowe wyzwania, która stale dąży do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.”

Agencja PointB


„Wszystkie prace wykonane były terminowo i z należytą starannością. Największą zaletą Pani Anny była szybka reakcja na zmieniające się potrzeby. Doświadczenie oraz profesjonalne podejście do klienta zagwarantowały wysoką jakość obsługi.”

Magdalena Korczyńska Little India (marki Thali oraz Curry Zone)


„Powierzone pracy były wykonane na czas i z należytą starannością. Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić Panią Annę Goławską jako doświadczonego fachowca w dziedzinie public relations, copywritingu oraz marketingu”.

Autotesto


“Pani Ania realizuje zadania w terminie, dzięki czemu, śmiało można jej oddelegować pracę, zyskując czas na realizację innych obowiązków. Ważnym aspektem jest też wsparcie – Pani Ania nie zostawia klientów w trudnej sytuacji i wychodzi z własną inicjatywą. Przekazane zadania realizuje profesjonalnie, a co najważniejsze – mimo że współpracujemy zdalnie, organizacja pracy sprawia, że wszystkie kwestie są sprawnie omawiane, a następnie wykonane. Cenię sobie współpracę i polecam innym, którzy szukają wsparcia ekspertów.”

Bogna Kołodziej, Konwersatorium Muzyczne


“Miło mi polecić Annę Goławską jako sprawdzonego eksperta w zakresie marketingu, public relations oraz budowania wizerunku (…)”.

Anna Okulicz-Kozaryn


Od momentu nawiązania współpracy zadania były realizowane sprawnie i rzetelnie. Sposób pracy Pani Anny w pełni spełnił moje oczekiwania. Z pełną odpowiedzialnością polecam Panią Annę jako rzetelnego i profesjonalnego partnera w zakresie usług copywritingu i doradztwa.

Elżbieta Wróblewska, Spottykalnia


“Pani Anna w szczególności dba o komunikację – zapewnia szybki przepływ informacji, dzięki czemu realizacja poszczególnych przedsięwzięć była przez nas na bieżąco monitorowana. Z pełną odpowiedzialnością polecam Annę Goławską jako rzetelnego i profesjonalnego partnera w zakresie usług doradztwa marketingowo- wizerunkowego.”

Paweł Biedak, The Shire Cellar


“To, co w szczególności doceniam to dużą kreatywność i terminowość realizowanych zadań. Ale także wiedzę ekspercką, zrozumienie potrzeb klienta i otwartość.”

Jakub Rotte, OD LINIJKI


“Pani Anna współpracowała z Fundacją im. Pauliny Dreżewskiej od podczas realizacji powierzonych jej zadań wykazała się dużym profesjonalizmem, zaangażowaniem i gruntowną wiedzą. Wspierając naszą Fundację zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Pani Anna nie zostawia niedokończonych tematów, zawsze realizując je zgodnie z ustalonym harmonogramem. Jednocześnie stawia duży nacisk na kwestię zrozumienia potrzeb klienta i dostosowuje się do nich. “

Fundacja im. Pauliny Dreżewskiej

Zapraszam do kontaktu: anna.marketing.pr@gmail.com

Referencje i certyfikaty

Zakres współpracy

media relations, copywriting, marketing szeptany, e-PR, strategia komunikacji, PR, social media, aktualizacja strony/ bloga na platformie WordPress, biuro prasowe, wysyłka newsletterów (Freshmail, Getresponse, MailerLite), monitoring mediów (Press Service), budowanie wizerunku, zarządzanie projektami, wirtualna asystentka.