czyli połączenie pracy własnej i współpracy z ekspertem.
1. Osób, które rozpoczynają prowadzenie biznesu i zastanawiają się, w jaki sposób go wypromować,
2. Mikro, małych, średnich przedsiębiorców, którzy chcą wypromować firmę/produkt/usługę,
1. Przerabiasz materiały przygotowane na e-booku, aby pozyskać podstawową wiedzę.
2. Następnie przygotowuję treści (wpisy oraz strategie).
3. W razie potrzeby wspieram w procesie wdrażania (pomagam wykonać pierwsze kroki).
– autorski e-book z wiedzą do samodzielnego przerobienia (ponad 300 stron) w tym:
a) tworzenie podstawy do promocji
b) praktyczne aspekty i przykłady działań
c) wybór działań i zaplanowanie promocji
– przygotowanie strategii komunikacji do późniejszego użytku (określenie pożądanego wizerunku marki, kanałów komunikacji, częstotliwości komunikacji, języka marki)
– przygotowanie 5 wpisów na Facebooka (tekst + grafika)
– 1 h konsultacji związanych ze wdrażaniem strategii/ promocją marki
– wiedzę: e-book w postaci pdf-a,
– materiały: strategię komunikacji, wpisy,
– wsparcie w przypadku pytań: poprowadzę Cię w pierwszym etapie wdrażania działań.